Exploring Spanish pre-service teachers’ talk in relation to ICT: balancing different expectations between the university and practicum school O McGarr, G Gavaldon Technology, Pedagogy and Education 27 (2), 199-209, 2018 | 47 | 2018 |
Educación y desarrollo:¿ capital humano o capital social? D Azqueta Oyarzun, G Gavaldón Hernández, ... Revista de educación, 2007 | 39 | 2007 |
Exploring pre-service teachers’ future intentions to use technology through the use of comics G Gavaldon, O McGarr Teaching and Teacher Education 83, 99-109, 2019 | 37 | 2019 |
Transformar la docencia universitaria: una propuesta de desarrollo profesional basada en estrategias reflexivas L Margalef, C CANABAL, A IBORRA Perspectiva Educacional, Formación de Profesores, 73-89, 2006 | 30 | 2006 |
Aprender a comunicar con imágenes. Uso del cómic en la educación superior como vehículo para el desarrollo de competencias multimodales G Gavaldón, AM Gerbolés, F Saez de Adana Cuadernos del Centro de Estudios en Diseño y Comunicación. Ensayos, 142-166, 2020 | 22 | 2020 |
Using autobiographical comics to explore life stories and school experiences of pre‐service early childhood educators O McGarr, G Gavaldon, F Saez de Adana British Educational Research Journal 46 (5), 1152-1170, 2020 | 8 | 2020 |
Recycled teacher memories and upcycled teacher memories: categorising pre-service teachers’ recollections of past teachers O McGarr, G Gavaldon Cambridge Journal of Education 49 (5), 623-635, 2019 | 6 | 2019 |
Portfolioarbeit im Kontext von Sprachenunterricht S Ballweg, JS Barrot, E Burwitz-Melzer, F Dalziel, J Dinn, J Friedrich, ... Göttingen University Press, 2019 | 5 | 2019 |
Using comics as a tool to facilitate critical reflective practice in professional education O McGarr, G Gavaldon, FM Sáez de Adana Herrero SANE Journal: Sequential Art Narrative in Education 2 (6), 1, 2021 | 4 | 2021 |
ePortfolio as a means of scaffolding reflection. From written reflections to graphic narratives G Gavaldon Portfolioarbeit im Kontext von Sprachenunterricht, 259-279, 2019 | 4 | 2019 |
CHILD LABOR AND THE ROLE OF THE SCHOOL. D Azqueta Oyarzun, G Gavaldon Hernandez, D Sotelsek Salem Revista de economía mundial, 2021 | 3 | 2021 |
USE OF GRAPHIC NARRATIVES WITH PRESERVICE TEACHERS AS A MEDIATED LEARNING TOOL G Gavaldon-Hernandez, A Gerboles-Sanchez, FS de Adana International Journal of Social Sciences 3 (2), 1323-1336, 2017 | 2 | 2017 |
Una estrategia didáctica de innovación docente para la asignatura “procesadores de lenguaje G Hernández Madrid: Universidad de Alcalá, 2007 | 2 | 2007 |
Sobre la rentabilidad de la inversión en educación: La necesidad de una evaluación no sesgada. D Azqueta, G Gavaldón Quito, Ecuador: Banco Central del Ecuador., 2020 | 1 | 2020 |
La educación en casa, el cheque escolar y el capital social G Gavaldón Hernández, D Azqueta Oyarzun Investigaciones de Economía de la Educación. 2008; p. 461-469, 2008 | 1 | 2008 |
Educación y desarrollo:¿ capital humano o capital social? DA Oyarzun, GG Hernández, LCM García Revista de educación, 221-222, 2007 | 1 | 2007 |
Child Labour and the Role of the School DA Oyarzún, GG Hernández, DS Salem Revista de economía mundial, 2021 | | 2021 |
Pre-service early childhood educators’ career motivations: moving from a thematic analysis to recognising the performative nature of talk and text O McGarr, G Gavaldon SN Social Sciences 1, 1-16, 2021 | | 2021 |
Sobre la rentabilidad de la inversión en educación: La necesidad de una evaluación no sesgada DA Oyarzun, GG Hernández Cuestiones Económicas 30 (1), 48-48, 2020 | | 2020 |
E-LEARNING, VIRTUAL LEARNING AND SOCIAL CAPITAL G Gavaldon-Hernandez, D Azqueta | | 2017 |